21 thoughts on “In zes woorden – Schrijven **

    • Er gingen allerlei theorieën over jouw verhaal door mijn hoofd, en daarom is het ook zo goed! Zou het over de inhoud van het boek gaan, zou het gaan over de dingen die je leert als je jong bent en die vervagen als je ouder wordt?

      Like

  1. Het meisje lijkt sprekend op mijn kleindochter Anne Sofie alleen is zij dyslectisch dus haar zul je niet zo snel vrijwillig achter een boek zien zitten.

    Like

    • @ van Berenschot
      Dat is niet fijn!
      Ik hoop dat ze u nog lang in uw midden heeft met uw altijd levendig en beeldend vertellende verhalen.
      Zover ik kan inschatten zit het in de genen van vele familieleden van u.

      Like

    • @solidann
      Zo’n 25 jaar later leest ze nog steeds de gestolde gedachten van anderen om ze in zichzelf te verijlen. En elke dag zou ik nog wel zo’n foto van haar kunnen maken :-)
      Dank je

      Like

  2. Gedachten onthouden om kuis te lezen :-)

    Ps
    Die paradox dat je de tekst in je hoofd moet zien te krijgen, terwijl je je van eigen gedachten moet onthouden daar heb ik altijd zo de pest in. Daarom haat ik lezen zo, terwijl ik zo graag alles wil weten, begrijpen enz.

    Like

  3. Gestremde gedachten (materialistisch) die oplossen? Ik denk er nog over na, maar voor ik het weet is het alweer verdwenen en is de cirkel rond. Ik moet de geigerteller erbij halen wil ik die stolling nog terug vinden of het moet mijn bloed zijn die propt door mijn aderen gaan. (**)

    Ik ken geen stijve gedachten. Kop en staart vinden elkaar maar de vloeibaarheid is duidelijk afgenomen.

    Horror vaqui…?

    Groet

    Like

  4. Mooi gevonden; gestolde gedachten van de schrijver die de lezer in zich opneemt en weer vergeet. Zo cirkelen verhalen levenslang verder. Prachtig die foto; helemaal verzonken in het boek.

    Like

Plaats een reactie